joi, 9 februarie 2017

Mesaj emoționant de pacificare...



MESAJ EMOŢIONANT de la protestul din Piaţa Victoriei.
Femeia în costum naţional şi cu năframă, a venit din Roman vrea să pacifice România


"Doamna cu năframă în băţ"

"Am venit ca mi s-o parut lumea cu multa rautate. Asa mi s-o parut mie la televizor. Si am zis sa viu cu naframa in varf de bat, ca asa mi s-o pus aici porecla. Doamna cu naframa in varf de bat. Naframa ce inseamna, sa fim mai buni, mai toleranti, sa iertam, ca suntem un popor credincios, ortodox. Port Sfanta Icoana, care e Izvorul Maicii Domnului. Am luat-o anume ca sa reverse un strop de intelepciune la fiecare. Si lor si noua, la popor. As dori sa merg si in partea celalata, sa merg si acolo, in spirit national, cu un mesaj de pace. Am 56 de ani, iar familia mea nu stie ca sunt aici. Numai sotul meu stie. Eu doream de mai demult sa vin aici. Dar, cand am vazut scandalul la Cotroceni, am zis: "Dorel, tara are nevoie de mine, eu ma duc". El nu stie ca-s imbracata in national, dar stie ca sunt cu icoana. Naframa e rupta din rochia fiicei mele de mireasa. Si am facut-o ca asa mi-a venit mie in gand. Daca ma judecati...Si vreau sa mai stai aici, in Piata, poate Maica Domnului transmite ceva si la guvernanti si la popor. Un pic de intelepciune. Asta mi-e mesajul meu si doresc din tot sufletul sa fim mai buni toti. Nu vreau sa ajungem ca-n Ucraina. Si nu vreau sa ajungem ca copiii nostri sa stea aici si parinti acolo. Locul meu nu este aici. Locul meu este acolo. Dar am venit, mi-am calcat pe fire si am venit. De asta nu-mi dau numele, ca nu stiu ce-o sa spuna aia din satul meu cand m-o vedea. Nu stie nimeni. O zi aici si o zi acolo. Atata vreau. Despre guvernanti, dupa mintea mea TOTI sunt o apa si-un pamant. Dar conducatorii sunt dupa faptele noastre si n-am ce mesaj sa dau. Noi trebuie sa ne schimbam, sa fim mai buni, mai credinciosi si vin de la sine toate. Mie-mi pare bine cum e acum. Nu suntem intr-un razboi, sau sa fim izgoniti. Daca avem o bucata de paine, sa fim bucurosi. Am patru copii, trei is plecati in strainatate si unu o facut academia aici. Nu stiu ca sunt la protest. Poate ma vede pe Facebook, poate ma vede, dar nu stie nimic. Tineretul avea nevoie de o scanteie, dupa mintea mea si observ ca un spirit de bine l-am transmis. Asa gandesc eu. La cotroceni o sa ma duc maine dimineata, o sa ma gaseasca cum m-au gasit si astia. Cum sa ma gaseasca, doar eu nu spui jos, sus, eu nu spui nimica. Eu atata fac. Daca ma intreaba cineva ce-i cu mine, spun. Am venit cu o naframa in varf de bat. Daca asa mi s-o pus numele, asa ma duc si acolo. Dar n-are ce sa fie, sa ma dea afara din grup? Pentru ce, daca eu nu strig nimic, de ce. Multumesc lui Dumnezeu ca mi-o dat taria sa vin aici. Toti au dreptate. Si aici si acolo. Asa vad eu. Nici eu in casa cu sotul nu suntem de aceeasi parere. Ne certam. Si la vot si la tot. Dar e bine ca intram separat si fiecare voteaza ce vrea. Numele meu e "doamna cu naframa in bat", a spus femeia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu