luni, 13 februarie 2017

Vraciul de la Brodina




vineri, 5 iunie 2009

Vraciul din padurea Brodina

autor: Daniela MICUŢARIU

Cunoscut de prieteni drept „Colea”, profesorul – bioterapeut Nicolae Coriciuc din comuna Brodina a vindecat mii de oameni din toată ţara• Filolog la origine, Colea a fost fascinat de mic copil de rostul plantelor, al descântecelor, al materiei, al energiilor, pe care mai apoi le-a cunoscut din cărţi• Dotat de la Dumnezeu cu „puteri tămăduitoare”, profesorul din Brodina este căutat de persoane din lumea întreagă• Modest şi deranjat de publicitate, el spune că adevăraţii mesageri ai săi sunt oamenii pe care i-a tratat de-a lungul timpuluiDupă două ore de mers cu maşina pe drumul ce duce la Brodina, ne-am oprit la Şcoala Generală cu clasele I –VIII din localitate, unde ştiam că predă profesorul Nicolae Coriciuc. Ca un făcut, am plecat în pripă, fără să adun prea multe date despre acest personaj, despre care auzisem că face minuni... Aveam, însă, încrederea că faptele vor ieşi la iveală fără ca eu să fac săpături prea mult. La intrarea în şcoală m-am întâlnit cu directorul şcolii, profesorul Vasile Ursulean, pe care l-am ispitit preţ de câteva minute despre profesorul care vindecă oameni, Colea, cum îl ştiu toţi prietenii. Pentru început m-am lovit de un oarecare scepticism. „Ştiu eu..., dacă profesorul vrea să dea interviuri?... N-are nevoie de publicitate”, mi-a spus directorul. „Ok.”, i-am spus, „dar eu ştiu că n-am venit degeaba până aici, aşa că vreau să-l întâlnesc pe acest om”. Văzând că nu mă dau bătută, mi-a spus că profesorul este la ore, şi că îl va chema...Nu a spus când. N-am insistat, dar am început să-l trag de limbă pe director, mai ales că a lăsat să se înţeleagă că sunt şi prieteni. Şi cum bucovinenei sunt slobozi la vorbă (vorbe bune!), directorul mi-a destăinuit că acest om, Colea, a vindecat mii de oameni din toată ţara, ba şi din străinătate, cei care primesc sfaturi tămăduitoare prin telefon sau pe Internet. • Masaj manual şi energetic Interesul meu pentru acest om creştea, dar voiam ceva concret. Vasile Ursulean mi-a spus că fratele lui a fost vindecat de profesor, dar şi nevastă-sa. Deja erau doi oameni tămăduiţi, şi nu le ştiam povestea. Văzând că ard de nerăbdare să aflu de ce este în stare Colea, directorul a început să povestească: „fratele meu, care acum nu mai este în ţară, a avut un accident foarte grav de motocicleta. La impactul cu solul, muşchiul de pe un picior i-a fost zdrobit, de credeam că nu va mai putea merge niciodată. I se făcuse o coajă de un deget. M-am dus într-un suflet la profesor, care, după ce l-a văzut, a spus că încearcă să facă „ceva” să rămână fără nici un semn. Credeam că glumeşte, după ce aveam în faţa ochilor acea rană”. Continuarea întâmplării aveam să o află chiar de la Colea – profesorul- bioterapeut, care amintindu-şi de fratele directorului, mi-a zis că după ce şi-a trecut de câteva ori mâinile pe deasupra rănii, la o distanţă destul de mare, pacientul a început să tremure şi de la rană să curgă puroiul. Cu alte doctorii pe care Colea i le-a prescris omului accidentat, astăzi acest tânăr nu mai are absolut nimic la picior. Soţia directorului suferea de spasmofilie, o lipsă de calciu acută, care îi crea şi anumite stări de ameţeală, până la leşin. Într-una din aceste crize, disperat, colegul de catedră l-a chemat pe Colea în ajutor. Este greu de crezut că i-a legat doar o pungă pe cap şi în câteva minute femeia şi-a revenit, şi nu mai are nimic, dar asta a văzut soţul femeii aflate în criză, şi asta ne-a povestit. Era doar începutul dovezilor că profesorul Coriciuc, de origine din Rogojeşti Siret, absolvent al Facultăţii de filologie din Iaşi, are puterea de a vindeca oamenii.• „Schingiuit”, dar vindecat de durerile de spateDin vorbă-n vorbă, îndrăznesc să-i mai amintesc directorului Ursulean că aş vrea să mă întâlnesc cât mai repede cu profesorul – bioterapeut, despre care aflasem, tot de la Ursulean, că locuieşte la capătul unei uliţe din Brodina, aproape de pădure, într-o căsuţă mică, cu două odăi, contrar aşteptărilor unora...Am aşteptat cu răbdare, iar când a apărut în faţa mea acest om nu am putut să spun decât: „O, cu ce persoană interesantă am de-a face...”. Poate că a fost o exprimare nejustificată, atipică unei întâlniri faţă în faţă cu un om pe care nu-l cunoscusem niciodată, dar figura sa boemă, un bărbat destul de înalt, puţin grizonat, cu barbă, cu vocea caldă, m-a făcut să-l plac de la început, şi chiar să cred că nu mă va refuza pentru un interviu. De fapt, au fost câteva ore bune în care eu rar interveneam în discuţie, pentru că am ascultat şi am adunat.Era în cumpănă, să iasă de la ore şi să mergem acasă la el unde să stăm mai mult de vorbă sau să mai rămână la oră..., moment în care a apărut un bărbat (care a spus că îl cunoaşte), şi care s-a plâns de dureri de spate. Puţin jenat de situaţie, Colea s-a scuzat, mai întâi, şi i-a spus oaspetelui că este ocupat, că ar fi mai bine să revină, dar sufletul nu l-a lăsat să-l refuze pe om. Nici una, nici două, s-a suflecat la mâini, a început să-l îndrepte de spate pe bărbat, să-l ridice în sus, să-i tragă braţele, oasele pocneau, Colea îi mişca controlat capul, îl ruga pe om să se relaxeze, dar după câteva minute l-a întrebat atât: „Te mai doare?”. „Nu, domnule profesor...!”, a venit, prompt, răspunsul. Am asistat uimită la ceea ce se întâmpla, uimită de încrederea cu care omul – pacient - s-a lăsat „schingiuit” de vraci. A plecat vindecat şi mulţumit. Într-un târziu am ajuns la profesor acasă, la marginea pădurii. Cu o generozitate debordantă, ne-a invitat să intrăm în casă. „Ce, vă aşteptaţi să am o vilă? La ce-mi foloseşte?”, a spus râzând profesorul.• Terapii complementareDe la început ne-a promis un ceai bun, „dar să vină nevastă-mea, Nataşa, de la ore, Ea-l face”. Mireasma de plante medicinale s-a simţit chiar de la intrarea în cameră, şi ne-a pătruns în toată fiinţa. În cameră: un TV color, computer şi Internet, multe cărţi, foi cu notiţe peste tot, şi o canapea confortabilă. Am îndrăznit să-l întreb de la început în ce categorie se încadrează: fitoterapeut, bioenergetician..., dar nu m-a lăsat să continui ideea, pentru că mi-a tăiat-o, şi mi-a spus că nici el nu ştie.... Cam din toate: face osteoterapie (terapia articulaţiilor), fitoterapie, dietoterapie, apiterapie, cristaloterapie, aromoterapie, masaj manual şi energetic. De când se ştie a crescut cu plantele medicinale, iar de la bunici, de la oamenii în rândul cărora a crescut, a învăţat care este rostul plantelor, valoarea descântecelor, tradiţiile de prin partea locului. Crescând, a luat zeci de volume de cărţi de specialitate (teorii complementare, de medicină alternativă) şi a studiat. Zi după zi, an după, an, clipă după clipă, mii de manuscrise, cercetări, experienţe, baze da date, fotografii, dar ajutat şi de aptitudini. Primii oameni care au venit la Colea, în situaţii, de cele mai multe ori, după ce trecuseră pe la diverse spitale şi cheltuiseră mulţi bani, au fost prietenii. Din om în om s-a aflat că profesorul Coriciuc vindecă multe boli. „Mi s-au întâmplat unele lucruri de-a dreptul spectaculoase, chiar incredibile, pe care dacă le scrieţi în ziar nu o să le creadă lumea... O să vă discreditaţi, pentru că sunt mulţi sceptici”, ne-a spus aşa, într-o doară, profesorul. Oricum sunt şi cârcotaşi peste tot, aşa că o să povestesc câteva cazuri pe care profesorul le-a rezolvat.Muşchiul s-a refăcut perfect pe oasele opăriteA fost acum câţiva ani o boală de găini în Brodina de Jos. Mureau pe capete. O săteancă a văzut că găinile ei sunt cam betege, şi s-a dat să le taie, să le fiarbă. A tăiat peste 10 orătănii şi le-a pus la fiert într-o oală mai mare. După ce s-au fiert, femeia a vrut să ridice oala de pe foc, dar aceasta fiind foarte plină s-a balansat şi s-a vărsat pe picioarele femeii. Disperat, fiul ei, care a fost şi elevul profesorului Coriciuc, a alergat într-un suflet şi cu disperare i-a spus acestuia să facă ceva. Femeia urla de durere. „Pe moment, când am văzut că biata femeie mai rămăsese doar cu oasele de la degetele de la picioare, toată carnea i se dusese, avea arsuri pe burtă şi pe picioare, m-am cam speriat, şi primul lucru pe care l-am făcut a fost să cer să mi se aducă nişte apă de var. După aceea, i-am pregătit un tratament pe bază de plante, şi muşchiul i-a crescut la loc, de parcă nici nu ar fi suferit aşa o mare arsură”, ne-a povestit profesorul – vraci. • A scăpat de cancer, după ce a venit la profesorul din BrodinaUn alt caz este acela al unui tânăr doctorand, care după ce a făcut două facultăţi, master şi îşi pregătea doctoratul, se căsătorise şi a avea şi un copil..., a suferit un blocaj energetic din cauza căruia nu mai vorbea, nu mai reacţiona, era alt om. Părinţii, familia l-au dus la spitale, la psihologi, psihiatri şi nu s-a rezolvat nimic. Au venit disperaţi la profesorul din Brodina, şi după mai multe şedinţe, omul şi-a revenit incredibil. O fostă elevă a profesorului Coriciuc l-a rugat pe acesta să o ajute pe o prietenă de-a sa, care se spunea că este „posedată de Diavol”. Se încercaseră tot felul de medicamente, rugăciuni, dar nu dăduseră nici un rezultat. Cel mai grav, tânăra era agresivă, distrugea bunuri, arunca icoane, blestema. Profesorul a acceptat să vină tânăra la el. Pentru că nu era în criză, acesta i-a spus tinerei că are două alternative: sau să se roage lui Dumnezeu, să facă lucruri bune şi va ajunge departe, se va înălţa spiritual, sau nu va face toate acestea şi îi va fi mai rău, toată lumea o va huli, va sta prin spitale. Folosindu-se şi de energia pe care o deţine, profesorul a schimbat-o în bine pe tânără. Ea lucrează acum în străinătate şi este apreciată de cunoscuţi. Profesorul a avut şi cazuri grave, în care oamenii au fost aduşi pe pătură de către familie, oameni cu paralizii, cu scleroză multiplă în plăci, cazuri care au fost rezolvate incredibil. Un al tânăr a ajuns în stare foarte gravă la profesorul din Brodina, el fiind diagnosticat cu cancer la stomac, propus pentru chimioterapie. Disperat, acesta a venit, ca o ultimă încercare, la „Colea”, care i-a spus că îl va face bine. Tânărului nu-i venea să creadă că după câteva luni de tratament cu terapii complementare, pe care profesorul i le-a aplicat, rana de la stomac s-a retras, era aproape vindecat. Era incredibil şi pentru medicii din Iaşi, care au dorit să afle care este miracolul vindecării pacientului lor.„Mesagerii mei – oamenii care s-au vindecat”„Colea”, diminutiv de la Nicolae, cum ne-a explicat profesorul – bioterapeut, ne-a explicat că pentru el nu există boli, ci doar bolnavi. Nu se laudă cu rezultatele sale şi nici nu are nevoie de publicitate, dar ne-a arătat cu mândrie o parte din biblioteca pe care o deţine, cu cărţi foarte valoroase, volume cu autografe de la autorii acestora, ca semn de preţuire pentru tot ce este şi reprezintă în rândul Asociaţiei Naţionale pentru Terapii Complementare din România - Nicolae Coriciuc. Colea spune că cei mai potriviţi mesageri ai activităţii sale, care este de fapt un hobby pentru el, serviciul de bază fiind catedra de limba română, sunt oamenii pe care i-a tratat. Şi aceştia sunt foarte mulţi. În timpul discuţiei pe care am purtat-o cu profesorul, au fost cel puţin 6, 7 telefoane care veneau exact de la persoane care aveau nevoie urgent de un tratament pentru o anumită boală. Cu calm, Colea cerea o grămadă de date despre fiecare suferinţă, îi programa şi le promitea leacuri care-i va scoate din suferinţă. Îi place să facă bine oamenilor. I-a dat Dumnezeu mai mult decât altora, şi vrea să împartă, pe cât îi permite Cel de Sus, şi celorlalţi. Puteţi intra şi pe site www.naturist-life.ro, unde profesorul a postat mai multe articole despre diferite boli şi plante, dar puteţi interacţiona cu „vraciul” şi pe forum.

sursa:http://v2.monitorulsv.ro/

Februarie, 2017, ziua 10, Brodina, Suceava

Omul Nicolae Coriciuc, zis și Vraciul de la Brodina, a murit sau, numai, a trecut in Eternitate!!
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si in memoria celor care l-au cunoscut si l-au iuibit!
 

3 comentarii: